jueves, 27 de febrero de 2025

ADMISIÓN 25-26

 

O prazo para a presentación das solicitudes de admisión é:

do 1 ao 20 de marzo



Recoméndase a presentación telemática a través da aplicación Admisión Alumnado na seguinte ligazón:

APLICACIÓN ADMISIÓN ALUMNADO

 

De ser cuberta na aplicación deberán seguir os seguintes pasos:

1. Acceder ao apartado de SOLICITUDE – ADMISIÓN - CREAR

2. Unha vez creada debe ser xerado un informe e impreso para entregar no centro en horario de atención ao público e con cita previa.


Pode tamén tramitarse a reserva a través da SEDE ELECTRÓNICA e presentar asinada de maneira telemática na seguinte ligazón:

 

SEDE ELECTRÓNICA

  

 

Os impresos pódense descargar, imprimir e cubrir polas familias de xeito manual e entregalos no centro solicitando cita previa. 

 

A solicitude consta destos 2 impresos:



·                     Solicitud (Anexo II)

·                     Comprobación de datos de los miembros computables de la unidad familiar (Anexo II Bis)

 

Xunto cos impresos de solicitude débese aportar a seguinte documentación:

 

·                     Documento acreditativo do requisito de idade do alumno/a.

·                     Sentencia xudicial de separación ou divorcio e/o convenio regulador onde conste a custodia do/a menor, de darse o caso.

 


A atención ao público será con cita previa que ten que ser concertada chamando ao teléfono do centro:



696846412

 

Horario de atención ao público con cita previa: 



09:15 a 10:00 h

No hay comentarios:

Publicar un comentario